Termékek a kosárban

Reklamációk és termékvisszaküldés

 

Visszaküldés menete:

  • A terméket gondosan csomagolja be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg
  • Tegye a csomagba az elállási űrlapot
  • Küldje a terméket az alábbi címre:

    mespi s.r.o.
    Východná 4
    949 01 Nitra
    Szlovákia

    +421948856685
    info@mespi.hu

  • A termék beérkezésekor automatikus e-mailt kap a visszaküldés regisztrálásáról
  • A termék állapotának vizsgálata után tájékoztatást küldünk az elállás elfogadásáról, illetve – ha jogos – a vételár visszatérítéséről

 

Reklamáció menete:

  • A terméket gondosan csomagolja be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg
  • Röviden írja le a hibát, ami miatt reklamál
  • Küldje a terméket az alábbi címre:

    mespi s.r.o.
    Východná 4
    949 01 Nitra
    Szlovákia

    +421948856685
    info@mespi.hu

  • A termék beérkezésekor automatikus e-mailt kap a reklamáció megnyitásáról
  • A termék állapotának vizsgálata és a reklamáció jogosultságának elbírálása után döntést küldünk a reklamáció lezárásáról, a magyarázattal és a további teendőkkel együtt

 

Ezek az eljárások tájékoztató jellegűek. Elsőbbséget élveznek az Általános Szerződési Feltételek és a Reklamációs szabályzat.

Elállási űrlap letöltése: odstupenie-od-zmluvy-mespi-sro.pdf

 

 

Szállítás

Packeta
Átvételi pont / csomagautomata
A megrendelt árut az Ön által kiválasztott átvételi ponton vagy csomagautomatában veheti át.
1.256 Ft
Packeta
Packeta - Házhozszállítás
A csomagot a Packeta futárszolgálat szállítja ki az Ön címére. A kézbesítés várható ideje a feladást követő 1-2 munkanap. A szállítás napján SMS-ben és/vagy e-mailben kap értesítést a futár érkezéséről.
1.920 Ft
express one
Express One - Házhozszállítás
A csomagot az Express One futárszolgálat szállítja ki az Ön címére. A kézbesítés várható ideje a feladást követő 1-2 munkanap. A szállítás napján SMS-ben és/vagy e-mailben kap értesítést a futár érkezéséről.
1.920 Ft
magyar posta
Magyar Posta (MPL) - Házhozszállítás
A csomagot a Magyar Posta (MPL) futárszolgálat szállítja ki az Ön címére. A kézbesítés várható ideje a feladást követő 1-2 munkanap. A szállítás napján SMS-ben és/vagy e-mailben kap értesítést a kézbesítésről.
1.920 Ft
GLS
GLS futár
Az árut a GLS expressz futárszolgálat kézbesíti Önnek. Ha a futár nem találja Önt a megadott címen, telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztetnek egy másik (legfeljebb 3 alkalommal) kézbesítési időpontot. A kézbesítés ideje a feladást követő munkanap.
1.636 Ft
GLS
GLS Átvevőhely
A csomagot az Ön által választott GLS CsomagPontra vagy GLS Csomagautomatába kézbesítjük. Az átvétel lehetőségéről (beleértve a Csomagautomatához tartozó PIN kódot is) a GLS SMS-ben és e-mailben fogja Önt tájékoztatni
1.560 Ft

Fizetés

Online bankkártyás fizetés
Fizetés bankkártyával a CardPay fizetési kapun keresztül
A CardPay elfogadja: Google Pay, Apple Pay, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és Diners Club.
Bármely bank által kibocsátott bankkártyát használhat.
0 Ft
Google Pay
0 Ft
Apple Pay
0 Ft
Utánvét
Fizetés a futárnál átvételkor (készpénz vagy bankkártya).
Az utánvét díjköteles, mivel a szállítók számára költséget jelent a készpénz és a terminál kezelése. A díj célja egyúttal az előre fizetésre való ösztönzés is.
516 Ft
Készpénzes fizetés az átvételi helyen
Az árut készpénzben fizeti ki az átvételkor.
516 Ft
Bankkártyás fizetés az átvételi helyen
Az árut bankkártyával fizeti ki az átvételkor.
516 Ft
Online fizetés a futárszolgálatnak (alkalmazásban/linken keresztül)
Az utánvét összegét előre kell kifizetni közvetlenül a futárszolgálat mobilalkalmazásában vagy a küldeménykövetési linken keresztül.
A link átirányítja Önt a fizetési oldalra (bankkártyás vagy QR-kódos fizetés).
A fizetési linket a futárszolgálat küldi el e-mailben.
516 Ft